Dia Adelia (TV Okey) | Sinopsis Drama

Dia Adelia (TV Okey) | Sinopsis Drama

Drama : Dia Adelia
Produksi : Pena Creative Pictures Sdn Bhd
Pengarah : Rahila Ali
Siaran : TV Okey
Tayangan Asal : 30 Disember 2019
Episod : 13
Pelakon : Eyka Farhana, Fadlan Hazim, Azrel Ismail, Liza Abdullah, Riz Amin, Azar Azmi, Amyza Aznan

Saksikan drama Dia Adelia lakonan Eyka Farhana dan Fadlan Hazim yang ditayangkan semula pada setiap hari isnin hingga jumaat, jam 2.30 petang di TV Okey saluran Astro 146.

Dia Adelia (TV Okey) | Sinopsis Drama

Sinopsis Drama Dia Adelia

Mengisahkan Adelia seorang gadis remaja yang sedang belajar di luar negara dan menjadi agen pakej percutian untuk mencari sumber pendapatan tambahan. Dia terpaksa berhadapan dengan seorang pelanggannya yang sering menimbulkan masalah.

Sementara itu, Irhan semakin resah apabila Gina tidak menjawab mesej dan panggilannya. Dia membuat keputusan untuk bercuti ke UK bagi menenangkan fikiran dan menggunakan khidmat Dia Adelia sebagai pemandu pelancongnya.

Dalam masa yang sama, Adelia juga turut menjadi pemandu pelancong kepada Razlan, Miss June dan Razi. Hubungan Adelia semakin rapat dengan Irhan dan Razlan sepanjang pelancongan tersebut. Irhan pula serba salah apabila Gina yang memutuskan hubungan mereka muncul semula. 

Berjayakan Irhan meyakinkan Datin Rania dengan pilihan hatinya? Bagaimana pula dengan Gina yang terus-terusan menagih cintanya kembali?

Baca juga:

Post a Comment

0 Comments