Anak Tuan (TV3) | Sinopsis Telefilem

Anak Tuan (TV3) | Sinopsis Telefilem

Telefilem : Anak Tuan
Produksi : Geehan Sdn Bhd
Pengarah : Along Kamaludin
Penulis Skrip : Zuli Ismail
Siaran : TV3
Tayangan : 16 April 2023
Masa : Ahad | 9.00 Malam
Pelakon : Fasha Sandha, Azizah Mahzan, Azhan Rani, Kiky Hannah, Hafiy Altamis, Habri Altamis

Saksikan Anak Tuan sebuah telefilem arahan Along Kamaludin yang akan ditayangkan pada hari ahad ini, pukul 9.00 malam di slot Cereka Ahad TV3.

Dibintangi oleh Fasha Sandha sebagai Ana, Azizah Mahzan sebagai Normah, Azhan Rani sebagai Sani, Hafiy Altamis sebagai Adam, Kiky Hannah sebagai Ayu dan Habri Altamis sebagai Afiq.


Anak Tuan (TV3) | Sinopsis Telefilem

Sinopsis Telefilem Anak Tuan

Mengisahkan Ana yang disahkan menghidap kanser ovari dan mempunyai masa enam bulan lagi untuk hidup. Ana mula merancang masa depan anaknya yang masih kecil dan bersekolah dengan mencari rumah anak yatim dan sekolah tahfiz yang terbaik yang semuanya memerlukan kos yang banyak.

Oleh kerana menghadapi masalah kewangan, Ana cuba mencari suaminya, Sani yang menghilang tanpa khabar berita. Dia mahu meminta bantuan ibunya namun memikirkan keadaan ibunya yang uzur menyebabkan Ana membuat keputusan untuk mencari keluarga angkat yang sanggup menjaga anak-anaknya.

Konflik terjadi apabila Adam tidak mahu berpisah dengan adik-adiknya sehingga membuat rancangan untuk melarikan diri.

Post a Comment

2 Comments

  1. cmasa shooting citer ni rasanya fasha injured di mata dia haritu

    ReplyDelete
  2. xtau pulak cerita ni main mlm isnin... teringin sgt nk tgk sbb masa shooting cerita ni yg fasha cedera teruk kt mata tu

    ReplyDelete