Diari Seri (TV2) | Sinopsis Drama

Diari Seri (TV2) | Sinopsis Drama

Drama : Diari Seri
Produksi : Serindit Produksi
Pengarah : M. Hafiez Othman
Pengarah : M. Hafiez Othman, Sullia Othman
Siaran : TV2
Mula Tayangan : 23 Januari 2023
Masa : Isnin-Selasa | 8.00 Malam
Episod : 8
Pelakon : Adibah Yunus, Reza Hasbi, Yaakob Abd Aziz, Wan Maimunah, Din Tamam, Bil Azali, Syed Muhammad Baqir, Azzahra Ahmad, Amai Kamarudin, Liza Zahidin

Saksikan drama Diari Seri yang akan bersiaran dari 23 Januari sehingga 14 Februari, setiap hari isnin dan selasa jam 9.00 malam di TV2 atau tonton melalui aplikasi RTM (rtmklik.rtm.gov.my)

Diari Seri (TV2) | Sinopsis Drama

Diari Seri sebuah drama arahan sutradara M. Hafiez Othman dan skrip ditulis sendiri oleh M. Hafiez Othman bersama Sullia Othman di bawah terbitan Serindit Produksi Sdn Bhd.

Antara barisan pelakon dalam drama ini adalah Adibah Yunus yang memegang watak utama sebagai Seri, Reza Hasbi sebagai Jiman, Din Tamam sebagai Guruh, Adik Syed Muhammad Baqir sebagai Titik, Bil Azali sebagai Cikgu Rosdi, Azzahra Ahmad sebagai Cikgu Haslina dan penampilan istimewa Dato Rahim Razali.

Diari Seri (TV2) | Sinopsis Drama

Sinopsis Drama Diari Seri

Seri seorang sukarelawan sebuah NGO, tiba di Kedah dalam misi untuk melakukan kerja amal di sebuah sekolah pedalaman di Baling.

Cikgu Haslina mengkritik niat Cikgu Seri untuk menarik lagi ramai anak-anak orang asli yang tidak mahu ke sekolah. Guruh dikejar oleh kedai motosikal yang tempat dia berhutang membeli motosikal.

Post a Comment

0 Comments