Malang Si Puteri (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Malang Si Puteri
Kredit: Instagram Bambam Studio

Saksikan Malang Si Puteri yang bersiaran mulai 11 mac ini pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 6.00 petang, bagi menggantikan drama Pewaris Cinta di slot Tiara Astro Ria 104.

Malang Si Puteri sebuah drama terbitan Radius One dan diarahkan oleh sutradara Uchee Fukada dan skrip ditulih oleh Syed Mohamad Taufik yang idea asalnya dari Budak Ijat.

Antara barisan pelakon; Fasha Sandha sebagai Puteri, Hafreez Adam sebagai Sulaiman, Malek Mccrone sebagai Johan, Wan Raja sebagai Arman, Aidit Noh sebagai Fattah, Fahrin Ahmad sebagai Zaki dan ramai lagi.

Malang Si Puteri

Drama : Malang Si Puteri
Produksi : Radius One Sdn Bhd
Pengarah : Uche Fukada
Idea Asal : Shahrulezad Mohameddin
Penulis Skrip : Syed Mohamad Taufik
Siaran : Astro Ria
Mula Tayangan : 11 Mac 2024
Masa : Isnin-Jumaat | 6.00 Petang
Episod : 50
Pelakon : Fasha Sandha, Hafreez Adam, Aidit Noh, Wan Raja, Malek Mccrone, Fahrin Ahmad, Azhar Sulaiman, Laila Nasir, Sahronizam, Ani Maiyuni, Raja Azura, Muaz Fitri, Rasya Dean, Melanie Tan, Ziema Din, Amylea Azizan, Zarina Zainoordin, Elly Suhaili, Elly Ariffin, Putra Jalil, Ridhuan Shahabudin

Sinopsis Drama Malang Si Puteri

Mengisahkan Puteri yang bernasib malang dalam mengejar cinta sehingga dia terpaksa melalui satu insiden malang yang membawa hidupnya ke dalam penjara.

Kehidupan Puteri akan berakhir di tali gantung sekiranya dia terbukti bersalah. Kemudiannya muncul seorang peguam secara pro bono cuba menyelamatkan Puteri. Dari situ Puteri mula bercerita kisah malang dalam hidupnya dan kenapa dia akhirnya di penjarakan di bilik akhir.

Post a Comment

0 Comments