30 Hari Sebelum Raya Lagi (TV3) | Sinopsis Telefilem

30 Hari Sebelum Raya Lagi (TV3) | Sinopsis Telefilem

Telefilem : 30 Hari Sebelum Raya Lagi
Produksi : Tanah Beris Fim Production
Pengarah : Shuhaimi Lua
Penulis Skrip : Mohd Shahremy Ikmal
Siaran : TV3
Tayangan : 28 April 2023
Masa : Jumaat | 10.00 Malam
Pelakon : Kazar Saisi, Liza Abdullah, Sufian Suhaimi, Chacha Maembong, Mark Adam, Aprena Manrose, Shakilla Khoriri, Nadia Brian

Saksikan telefilem 30 Hari Sebelum Raya Lagi pada hari raya ketujuh, hari jumaat jam 10.00 malam di TV3.

Dibintangi oleh Kazar Saisi sebagai Pak Jeri, Liza Abdullah sebagai Mak Tom, Sufian Suhaimi sebagai Harraz, Chacha Maembong sebagai Saodah, Aprena Manrose sebagai Rosnah, Mark Adam sebagai Hafiz, Shakilla Khoriri sebagai Hamidah dan penampilan khas Nadia Brian sebagai Diana.

30 Hari Sebelum Raya Lagi (TV3) | Sinopsis Telefilem

Sinopsis Telefilem 30 Hari Sebelum Raya Lagi

Merupakan kesinambungan dari drama 30 Hari Sebelum Raya mengenai ragam keluarga Pak Jeri dalam menyambut ramadan dan juga kisah Harraz yang bertungkus lumus mengambil hati semua ahli keluarga Saodah sebelum mendapat restu untuk berkahwin dengan Saodah.

Dalam 30 Hari Sebelum Raya Lagi, pelbagai dugaan yang menimpa Harraz apabila dia diugut oleh Diana yang merupakan bekas kekasih dan juga anak majikannya untuk segera meninggalkan Saodah sebelum raya menjelang tiba.

Jika Harraz masih lagi berkeras untuk bersama Saodah, dia akan dibuang kerja dan perlu membayar pampasan kepada syarikat. Adakah Harraz akan mempertahankan rumah tangganya bersama Saodah atau akur dengan permintaan Diana?

Post a Comment

1 Comments