Perempuan Tanpa Dosa (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Perempuan Tanpa Dosa (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Drama : Perempuan Tanpa Dosa
Produksi : Juita Viden
Pengarah : Michael Ang
Penulis Skrip : Eenaz Mokhtar, Fazreen Farouk
Siaran : Astro Ria/ Sooka
Tayangan Asal : 6 Oktober 2020
Episod : 28
Pelakon : Kamal Adli, Uqasha Senrose, Uyaina Arshad, Yusuf Bahrin, Zac Zaky, Hilal Azman, Shaza Bae, Fadilah Mansor, Scha Elinnea

Perempuan Tanpa Dosa (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa

Datuk Majid (Hilal Azman) tepaksa mengahwinkan anaknya, Lily (Uqasha Senrose) dengan Rizal (Kamal Adli) untuk menutup malu apabila mengetahui anak gadisnya terlanjur sehingga mengandung.

Sebagai imbuhan, Rizal meminta sejumlah untuk membina hidup di kampung halamannya dan membawa sekali Lily sehingga habis tempoh Lily melahirkan anak nanti. Apabila tinggal bersama, Lily sudah jatuh hati pada Rizal namun Eddie kembali untuk menuntut haknya.

Lily kemudiannya mengetahui hubungan Rizal dengan Usu Sakinah (Uyaina Arshad) lalu membawa diri ke Kuala Lumpur. Usu Sakinah pula menerima lamaran Rahman (Yusuf Bahrin) kerana tidak mahu menjadi orang ketiga dalam perkahwinan Lily dan Rizal.

Ketika ketiadaan Lily, Rizal benar-benar merasa kehilangan dan kerinduan dan menyedari bahawa dia telah mula menyayangi Lily dan cuba memujuk Lily kembali ke pangkuannya. Berjayakah Rizal?

Post a Comment

0 Comments