Demi Rindumu (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Demi Rindumu (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Drama : Demi Rindumu
Produksi : Zamriez Golden Picture Sdn Bhd
Pengarah : Haris Fadzillah
Penulis Skrip : PGRs Team, Tinta Jingga, Okthi Amra
Siaran : Astro Ria
Tayangan Asal : 7 Oktober 2019
Adaptasi Novel : Demi Rindumu - Diya Jamal
Pelakon : Sean Lee, Janna Nick, Norman Hakim, Elvina Mohamad, Sherry Ibrahim, Riz Amin, Aleza Shadan, Mustapha Kamal, Azri Sabri, Raja Norbaizura, Hafeez Mikael, Fazli Daniel Ali, Qazem Nor, Naim Shamsul

Demi Rindumu (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Sinopsis Drama Demi Rindumu

Nurhana pulang selepas dua tahun menyepi di luar negara apabila mengetahui abangnya, Nasrul ingin berkahwin dengan Rania, gadis yang pernah menjadi orang ketiga antara Nurhana dan bekas tunangnya Izlan.

Sebelum ini Rania ialah kawan karibnya, namun tidak disangka Rania berminat dengan apa yang dia miliki. Nurhana tidak mahu perkara yang sama terjadi ke atas abangnya.

Setibanya di tanah air, Nurhana ke rumah abangnya namun secara tidak sengaja mengetuk pintu rumah Haznik yang disangkakan rumah abangnya. Sejak itu, mereka bagaikan berjodoh kerana selalu berjumpa. Haznik juga cuba mendekati dan mengenali Nurhana, walaupun Nurhana seakan sudah patah hati untuk menerima sesiapa lagi.

Biarpun hanya mengenali masing-masing dalam waktu yang singkat, Nurhana merancang untuk berkahwin dengan Haznik sebagai alasan untuk hentikan perkahwinan abangnya dengan Rania.

Post a Comment

1 Comments