Gila-Gila Cinta (TV3) | Sinopsis Drama

Gila-Gila Cinta (TV3) | Sinopsis Drama

Drama : Gila-Gila Cinta
Produksi: Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd
Pengarah: Emi Suffian
Penulis Skrip: MF Kencana
Siaran : TV3/Disney+Hotstar
Tayangan : 9 Disember 2021
Episod : 7
Masa : Rabu-Sabtu | 9.00 Malam
Pelakon : Zaki Azeman, Dayang Areeda, Afiera Riana, Aziq Mukhriz, Asyraf Rozami, Hasmira Azmi, Noriza Salleh, Rosnah Idris

Sinopsis Drama  Gila-Gila Cinta 

mengisahkan konflik cinta yang berlaku antara Diya (Dayang Areeda), Karl (Zaki Azeman), Afira (Afiera Riana) dan Ben (Aziq Mukriz).

dalam drama Gila-Gila Cinta, Afira bekerja sebagai ejen insurans manakala teman lelakinya, Ben membuka kedai menjual baju bundle. Afira dan Ben sedang membuat persiapan perkahwinan dan bakal mendirikan rumahtangga dalam masa terdekat.

Diya pula seorang influencer yang aktif membuat review makanan di media sosial dan Karl bekerja di rumah sebagai penyunting video. Diya dan Karl tinggal berjiran namun pantang berjumpa, mereka sering bergaduh dan tidak sependapat.

Suatu hari, kawan baik Karl memperkenalkan Karl kepada seorang ejen insurans lalu terkejut apabila orang yang dijumpainya adalah Afira iaitu bekas teman wanitanya sewaktu di kolej dahulu.

Manakala Diya pula menjadi ejen insurans di syarikat Afira, mereka berdua mulai rapat sebelum Diya dapat tahu yang teman lelaki Afira adalah Ben, lelaki sama yang diminati Diya.

Karl mahu merebut kembli hati Afira lalu bergabung dengan Diya untuk mendapatkan kembali bekas kekasih mereka. Adakah misi Karl dan Diya berjaya? 

Post a Comment

1 Comments