Bila Hati Berbisik (TV Okey) | Sinopsis Drama

Bila Hati Berbisik (TV Okey) | Sinopsis Drama

Drama : Bila Hati Berbisik
Produksi : Juandridz Pictures Sdn Bhd
Pengarah : Wan Cromox
Penulis Skrip : Nana Khalil
Siaran : TV Okey
Tayangan : 4 September 2021
Episod : 26
Pelakon : Tania Hudson, Ikmal Amry, Zaki Azeman, Adriana Adnan, Fathil Dani, Amanda Misbun, Qazem Nor, Kuna Muzani, PU Rizz, Jasmine Suraya, Shahrin Fuzi, Amir Raja Lawak

Bila Hati Berbisik (TV Okey) | Sinopsis Drama

Sinopsis Drama Bila Hati Berbisik

Mengisahkan Laila (Tania Hudson), seorang model dan kini dilamar oleh kekasihnya, Mukhriz (Ikmal Amry) walaupun ibu Mukhriz tidak merestui hubungan mereka.

Suatu hari, Bahri (Fathil Dani) membuat permintaan terakhir supaya Laila berubah menjadi seorang anak yang solehah dan mendekatkan diri dengan agama. Walaupun berat untuk meninggalkan kerjayanya, Laila cuba untuk berhijrah dengan semakin rajin ke masjid untuk menyertai usrah dan solat jemaah bersama teman-teman barunya.

Dalam masa yang sama, Ustaz Reza (PU Rizz) dan Tengku Adam (Zaki Azeman) terjatuh hati apabila melihat Laila sering berkunjung ke masjid. Laila juga semakin rapat dengan Tengku Adam. 

Hubungan Laila dan Mukhriz mula dilanda konflik apabila ibu Mukhriz sengaja memperkenalkan calon menantunya kepada Mukhriz. Laila dalam dilema dengan layanan Tengku Adam yang sangat baik dengannya namun dia masih lagi setia kepada Mukhriz.

Post a Comment

0 Comments