Cinta Yang Pulang (TV2) | Sinopsis Drama

Cinta Yang Pulang (TV2) | Sinopsis Drama

Drama : Cinta Yang Pulang
Produksi : Suhan Movies & Trading, Telemal Production
Pengarah : Bade Haji Azmi
Penulis Skrip : Wan Mahani Wan Hassan, Liza Ali
Siaran : TV2
Tayangan Asal : 4 September 2021
Episod : 26
Pelakon : Izzue Islam, Ummi Nazeera, Azwan Kombos, Jasmine Suraya, Melanie Tan, Zalfa Zin, Shah Iskandar, Fizz Fairuz, Amar Asyraf, Areef Amran, Scha Elinnea, Farhan Asri, Kuna Muzani, Raja Azmi, Rahim Omar, Azhar Amir, Nur Dhia Irdina

Saksikan Drama Cinta Yang Pulang diadaptasi dari novel karya Wawa Akil yang bersiaran semula mulai September 2022, setiap hari sabtu dan ahad pukul 2.00 petang di TV2.


Cinta Yang Pulang (TV2) | Sinopsis Drama

Sinopsis Drama Cinta Yang Pulang

Noah Imran (Izzue Islam) dan Adina Insyirah (Ummi Nazeera) berkawan baik namun persahabatan mereka terputus apabila Noah menuduh Adina menyebarkan gambar tidak senonoh teman wanitanya, Thia (Jasmine Suraya) lalu Adina membawa diri ke luar negara.

Pertemuan semula Noah dan Adina membuatkan Noah mula jatuh cinta dengan gadis tersebut dan dia sebenarnya menyesal kerana menuduh Dina dahulu. Adina pula masih tidak dapat melupakaan peristiwa lama dan tidak dapat memaafkan Noah.

Noah sebenarnya menyesal menuduh Dina tanpa bukti dahulu tapi terlambat untuk meminta maaf kerana Dina telah membawa diri ke luar negara.

Namun perancangan ibu-ibu memang hebat. Dina terpaksa menjadi PA Noah, membuka peluang Noah untuk memikat hati Dina. Lalu apakah kesudahannya?

Post a Comment

0 Comments