Kami Nak Jadi Superstar (TV1) | Sinopsis Telefilem

Kami Nak Jadi Superstar (TV1) | Sinopsis Telefilem

Telefilem : Kami Nak Jadi Superstar
Produksi : Half Moon Entertainment
Pengarah : Md Ridzywan Rizal Ramli
Siaran : TV1
Tayangan : 23 April 2023
Masa : Ahad | 9.00 Malam
Pelakon : Joey Daud, Mark Adam, Acong Sweetchild, Ucop Cecupak, Chow Matt Samad, Bea Rameshan, Octovia Manrose, Fanna Azizan, Noralbaniah, Kazar Saisi 

Saksikan telefilem Kami Nak Jadi Superstar pada hari raya kedua, hari ahad pukul 9.00 malam di TV1 atau tonton secara online di platform penstriman rtmklik.rtm.gov.my.

Kami Nak Jadi Superstar (TV1) | Sinopsis Telefilem

Sinopsis Telefilem Kami Nak Jadi Superstar

Mengisahkan Alif, Bani dan Mail, tiga sahabat baik yang datang ke Kuala Lumpur untuk menjadi superstar rock dan mahu menyertai pertandingan Battle Of The Band. 

Namun pelbagai cabaran dan halangan yang terpaksa ditempuh oleh mereka dalam perjalanan menuju ke ibu kota. Nasib baik mereka bertemu dengan Eddy dan Boy yang sudi membantu dan memberi tempat tinggal sementara buat mereka bertiga.

Adakah cita-cita Alif, Bani dan Mail untuk bergelar superstar rock akan menjadi kenyataan.. Ikuti perjalanan kisah suka duka mereka dalam Kami Nak Jadi Superstar.

Dibintangi oleh Joey Daud sebagai Alif, Mark Adam sebagai Bani, Acong Sweetchild sebagai Mail, Ucop Cecupak sebagai Eddy, Chow Matt Samad sebagai Boy dan Octovia Manrose sebagai Melati.

Post a Comment

0 Comments