Hilang (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Hilang (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Drama : Hilang
Produksi : The Media Hustler
Pengarah : Ghaz Abu Bakar, Sein Qudsi
Penulis Skrip : Qamarul Hassan, Arshad Adam, Farah Alya As'ari, Rahim Ramli, Omar Yunus, Taqim Zaki, Hariry Jalil, Bainun Waheeda
Siaran : VIU/Astro Ria
Mula Tayangan : 17 November 2022
Episod : 10
Pelakon : Khir Rahman, Siti Saleha, Aqasha, Jasmine Suraya, Azhar Sulaiman, Farah Ahmad, Radhi Khalid, Rosdeen Suboh, Fared Amirul, Taqim Zaki, Mimi Ernida

Saksikan drama terbitan VIU berjudul Hilang lakonan Khir Rahman, Siti Saleha dan Aqasha yang bersiaran mulai 17 November 2022, setiap hari khamis dan jumaat pukul 7.00 malam di Astro Ria atau tonton di platform penstriman VIU.

Hilang (Astro Ria) | Sinopsis Drama

Sinopsis Drama Hilang

Misteri Kampung Seri Daik menjadi tanda tanya apabila dikejutkan dengan peristiwa yang sama berlaku 17 tahun lalu. Kisah lama terungkai sedikit demi sedikit dan membongkar sebuah rahsia.

Inspektor Munir (Khir Rahman) kembali ke kampungnya, Seri Daik untuk menyiasat kes pembunuhan seorang remaja perempuan. Munir bekerjasama dengan pegawai Chen Ai Yun atau Cay (Jasmine Suraya) yang merupakan individu yang disukai dan dipercayai oleh pihak berkuasa di Seri Daik. 

Munir bertemu Yusof (Aqasha) yang mempunyai konflik tersendiri dan mereka terpaksa bekerjasama merungkai misteri dan jenayah yang membelenggu Kampung Daik.

Baca juga : 

Post a Comment

0 Comments