Kami Budak Band (TV3) | Sinopsis Drama

Kami Budak Band (TV3) | Sinopsis Drama

Drama : Kami Budak Band
Produksi : Suhan Movies & Trading
Pengarah : Helmi Yusof
Penulis Skrip : Azril Hamzah, Amin Shakib, Amar Amir
Siaran : TV3
Mula Tayangan : 18 Februari 2023
Masa : Rabu-Sabtu | 9.00 Malam
Episod : 13
Pelakon : Ahmad Ezzrin Loy, Kucaimars, Ariff Bahran, Didi Astillah, Qistina Khaled, Bella Dowanna, Putri Syahadah Nurjannah, Amir Hasan, Hasnul Rahmat, Juita Johari, Cat Farish, Mimi Ernida, Elya Miera, Harissa Adlynn Halim, Adiba Yunus

Saksikan drama Kami Budak Band lakonan Ezzrin Loy, Ariff Bahran dan Kucaimars pada setiap hari rabu hingga sabtu jam 9.00 malam, mulai 18 Februari 2023 di slot Lestary TV3.

Kami Budak Band (TV3) | Sinopsis Drama

Sinopsis Drama Kami Budak Band

Mengisahkan Aiman (Ezzrin Loy) dan Rizal (Ariff Bahrain), sahabat baik yang mempunyai cita-cita untuk berjaya dalam bidang muzik walaupun ditentang oleh ahli keluarga mereka. Aiman dan Rizal tekad untuk berhijrah ke Kuala Lumpur untuk mencari peluang menjadi penyanyi.

Haqiem (Kucaimarz) pula kagum dengan bakat Aiman dan Rizal dalam mengubah lagu dan menyanyi berminat menyertai mereka dan menubuhkan sebuah band. Pada hari pertama tiba di Kuala Lumpur, mereka telah ditipu dan terpaksa menyewa di sebuah rumah flat.

Sepanjang perjalanan mengejar impian mereka, pelbagai cabaran dan rintangan dihadapi oleh Aiman, Rizal dan Haqiem yang mengukuhkan lagi persahabatan mereka sehingga akhirnya mereka bertemu dengan AR Rustam (Cat Farish) sebagai mentor yang merealisasikan impian mereka.

Post a Comment

0 Comments